"Meg kell tanulnod, hogy van, amikor igenis egyedül maradsz, és senki sem fogja majd a kezed, nem mondják azt, hogy elég vagy, és az egyetlen dolog, amiből erőt meríthetsz, az saját magad. De tudod mit? Ez a legjobb dolog, ami történhet veled. Megedződsz, megerősödsz, és onnantól egy dolog biztos: nincs az a csapás, ami úgy össze tudna törni, hogy ne tudnál felállni. Tudod, miért? Mert magadból szerzed az erőt, és nem másból." ~Oravecz Nóra


2013. november 15., péntek

Chapter 9 [2 of 2] [RÉSZLET]

"Niall... reggel 8 óra van. A vásár csak délután 4-kor nyit." világosította fel Louis.
"Oh... igen." keseredett el Niall.
"El akarok menni a vásárra!" kiáltott fel Lauren.
"Hát... még sincs más választásod, Hazza." kacsintott Niall. Sóhajtottam és bólintottam egyet.
"Rendben." motyogtam, amit szinte csak én hallottam. Megráztam a hajam, amivel sikerült megigazítanom. Kuncogást hallottam, majd lenéztem Laurenre. "Tetszik?" kérdeztem vidáman. Csak tovább mosolygott, és a nagy szemeivel engem nézett.
"Még egyszer!" tapsolt a kezeivel. Nevettem és megráztam a hajamat.
"Érzem, hogy hapcizni fogok." jelentette be Niall, majd tüsszentett, ami után Lauren is.
"Egészségetekre!" ütögette meg barátom hátát Liam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése