"Meg kell tanulnod, hogy van, amikor igenis egyedül maradsz, és senki sem fogja majd a kezed, nem mondják azt, hogy elég vagy, és az egyetlen dolog, amiből erőt meríthetsz, az saját magad. De tudod mit? Ez a legjobb dolog, ami történhet veled. Megedződsz, megerősödsz, és onnantól egy dolog biztos: nincs az a csapás, ami úgy össze tudna törni, hogy ne tudnál felállni. Tudod, miért? Mert magadból szerzed az erőt, és nem másból." ~Oravecz Nóra


2014. március 23., vasárnap

Chapter 12. [1 of 2]

"Apuci!" hallottam egy kiáltást, amitől azonnal felébredtem. "Ébredj, apuci." ütötte meg a fülemet még egyszer a kiáltás.

"Miért ?" nyöszörögtem, majd próbáltam visszaaludni.

"Éhes vagyok." lassan rájöttem, hogy Lauren hangja zavart ki az álmomból. Kinyitottam a szememet, majd megnéztem, hogy pontosan mennyi is az idő.

"Hajnali 4 óra van."  nyafogtam. Még mindig a hasán feküdt a mellhasamra támasztva a fejét, velem szemben. A kezemet a hátára csúsztattam, majd megpusziltam a homlokát.

"Még mindig éhes vagyok." panaszkodott, miközben a hajammal játszadozott, ami a hajpántommal volt összefogva, mivel tegnap este nem sikerült levennem.

"Berakom a SpongyaBobot, míg megcsinálom a pirítóst, rendben, babygirl?" kérdeztem. Bólintott egyet, majd mosolyogni kezdett. Felkaptam és leültettem a kanapéra. A távirányító segítségével bekapcsoltam a Tv-t. Szerencsére pont SpongyaBob ment, így nem kellett külön keresnem hajnali 4-kor egy olyan műsort, amit ő is tudna nézni.

"Mindenki kész?" üvöltötte a matróz. "Igen is kapitány!" ugrándozott Lauren, majd énekelni kezdte a főcímdalt. Kuncogtam és a konyha felé vettem az irányt, ahol megcsináltam a pirítóst. "Apuci!" hívott Lauren. Gyorsan beraktam a kenyeret a pirítóba, majd a nappaliba sétáltam.

"Igen, kicsim?" kérdeztem a csöppséget, aki már a földön ült.

"Szia!" integetett, miközben kuncogott párat. Megforgattam a szememet, majd nevettem. Hallottam egy röpke 'beep' jelzést, ami azt jelentette, hogy kész a kenyér.

"Mindjárt jövök." mondtam, majd a konyhában gyorsan megvajaztam a kenyér szeleteket. Lauren láb-csoszogását hallottam.

"Ez az enyém?" kérdezte.

"Igen." válaszoltam.

"Hol a tied?" kérdezte, még egyszer.

"Én nem vagyok éhes." mosolyogtam és 4 részbe vágtam a pirítóst. Odaadtam a tányért Laurennek, aki a nappaliba vitte. Lerakta az asztalra, majd megfogta az egyik darab kenyeret és az egész testével felém fordult.

"Edd meg, apuci!" parancsolta és felém nyújtotta a darabot. Megráztam a fejem, majd összeszorítottam az ajkaimat. Sóhajtott, majd az apró kezével próbálta kinyitni a számat. Megint sóhajtott, majd mogorva képet vágott. "Apuci! Ez nem szép."

"Először edd meg te." mondtam. Bekapta a szeletet, majd rágott rajta párat.

"Most te jössz." ragasztotta rám a másik szeletet, a vajas felével.

 "Az egészet meg kell enned." nevettem.

"Jó." duzzogott. Miután befejezte a harmadik szeletet,-a negyediket otthagyva- megfogta a hasát. "Tele van a pocim, apuci." nézett rám. Bólintottam és elvettem a tányért. Leültünk Tv-zni, majd miután láttam, hogy kezd fáradt lenni, a kezeim közé vettem és a lépcsőn felfelé a hálószobába vittem. Lefektettem az ágyba, amjd adtam a homlokára egy puszit.

"Apuci?" suttogott, mielőtt kiléptem volna az ajtón.

"Hmm?" mosolyogtam.

"Szerinted én egy hercegnő vagyok?" nézett le az ölében pihenő kézfejére.

"Természetesen. Te vagy az én hercegnőm, a legfontosabb számomra. A világnál is többet jelentesz nekem." suttogtam neki.

"Te vagy a legjobb apuci!" ásított és hátradőlt a párnákra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése